Verzending / afhaallocaties

Al onze LEGO-sets zitten standaard in een grijze kunststoffen doos. Wanneer een set verzonden wordt zullen deze grijze dozen worden voorzien van een bruine omdoos waarin de sets worden verstuurd. We raden je aan deze omdoos goed te bewaren, zodat je het pakket in dezelfde doos kan retourneren. Je hebt bij ons de mogelijkheid om je set te laten verzenden met DHL en PostNL. Deze keuze kan je maken tijdens het afrekenproces.

Terugsturen / retourneren

Bij het maken van een reservering kies je zelf de retourdatum. Deze retourdatum is te vinden in je orderbevestiging (mail) en in je account. 2 dagen voor de retourdatum krijg je ook nog een herinneringsmail. Let op! De retourdatum is de uiterlijke datum dat je het pakket dient af te geven bij een servicepoint! Houdt dus rekening met zondagen en eventuele feestdagen.

Sorteren

Wanneer je een set huurt dien je deze ook weer uit elkaar te halen. Hierbij is de standaard regel dat de sets op kleur worden gesorteerd. Echter zien we in de praktijk dat er ook veel leden zijn die de voorkeur hebben om de set te sorteren op zaknummer. Hierbij wordt de set gedemonteerd per stap uit het boekje. Dit is vaak wel een iets tijdrovender klusje, en is bij ons dus geen vereiste!

Verlengen

Nee, dit is niet altijd mogelijk en staat ook op de productpagina vermeld. Indien de set na jou alweer verhuurd is kan je de set niet verlengen. Wees daarom altijd op tijd met het navragen hiervan om teleurstelling of kosten voor het niet volledig uit elkaar halen te voorkomen.

Overige vragen

Het kan voorkomen dat er blokjes ontbreken, dat is natuurlijk enorm vervelend. Wij kunnen per bestelling 1x missende blokjes bijbestellen op het adres van de klant. In veel gevallen zijn deze binnen een dag geleverd. Let er dus op dat je alle missende onderdelen doorgeeft, zodat alles in 1x besteld kan worden!